mitt liv, mina beslut

Alla inlägg under november 2008

Av Elin Björklund - 16 november 2008 18:53

ännu en söndag.

kom hem från vemdalen idag, har tillbringat helgen där!
myspys.
Har hunnit köra lite bil med pappa.
har ju t.om uppkörningen bokad nu :D nervöst!
så nu ska jag plugga massa svenska och packa,
pojken min kommer ju med upp i morgon, eller han kör mig :)
<3
btw, jag har åkt skridskor i helgen! stjärnor på is, haha!

måndag i morgon, och jag längtar!

Av Elin Björklund - 13 november 2008 21:55

äntligen ska jag få börja skritta igång min älskade hästapålle!
en sten lyfte. men fortfarande hundra kvar.

jag förstår inte hur mina månader ska gå ihop, det går ju antagligen.
men, näe fyfan.
Har varit helt nere hela dagen, så jag behövde komma ifrån lite ikväll,
så jag har promenerat, hälsat på skruttan och ackie.
sen har jag varit med yannic, ställer upp utan att fråga för mkt och alltid lätt att prata med! guldstjärna till henne.
var väl med henne nästan 2 timmar, olika orsaker.
men det kändes skönt iaf!

ridit har jag gjort, gick sådära.

nu ska jag sova och bara försvinna till en annan värld.

godnatt, mina skruttar jag saknar er, myspys att jag fick mysa med er igår!
clinicen var bra, men resan var bättre! <3

Av Elin Björklund - 9 november 2008 18:57

denna helg har varit underbar!

bara tagit det lugnt exakt hela helgen och bara myst med anton,
vi har legat mycket i sängen, myst och pratat.
ibland har vi bara legat och kollat upp i taket.
i lördags pratade vi på natten, om hur allt har kunnat blivit som det är.
om saker vi är rädd för, det vi längtar efter, hur vi tror att allting ser ut om ett år, saker och ting som bara snurrar runt.

joförsig så har vi inte bara legat i sängen, vi har varit liiiite i garaget. underbart! sen har vi varit på stan och myst. ännu bättre!

Underbar är han min pojke!

ikväll ska jag promenixa till han, eller iaf börja gå.
Så jag ska packa färdigt nu, sen blir det vandra.

funderar på om jag ska ta en privatlektion i veckan eller hur jag ska göra..
dexter? snurra runt med lite piruetter och sånt.
eller kanske rembo och hoppa lite?
eller ska jag kanske gå på mattestugan ? :p

anton<3

<3

Av Elin Björklund - 6 november 2008 19:31

grattis eller vad man nu säger på oss :) 10 månader, trodde inte det men,
jag trivs så himla bra, mer och mer kär blir jag.
känns konstigt nu att inte ha någon att sova med, men man vänjer sig.
man uppskattar det mer när det väl händer.
min stora kärlek? ja, just nu är det han! och förhoppningsvis så är det så länge till, mina planer/tankar kanske kan få genomföras? :)

åter till min vardag:
igårkväll klippte jag pamela och bonus, finfint!
rättade till lite på dem idag,
sen har vi löshoppat rembo,cardigan,pamela och garlic!
söt-rembo hade aldrig blivit löshoppad förut verkade det som.

Ikväll var tanken att jag skulle gymma, men fick inte med mig några, så jaa.
så nu ska jag skriva lite om pedagogik och ledarskap. :)

imorgon ska jag hem till familjen och tänkte mest bli ompysslad.


puss!

Av Elin Björklund - 4 november 2008 18:04

dagen har jag tillbringat med bara teoretiska lektioner,
absolut inte min starka sida.
men, växt&djurliv var väl okej, engelskan med vikarien var bajs.
matten var tung, men bättre mot slutet.
Sen har jag mest suttit och pratat med lina :)
tänkte jag skulle träna ikväll men vi får se, ska tvätta iaf.

nu tänkte jag skriva lite pedagogiskt.
började nämligen med pedagogik och ledarskap idag :)
det blir nog en intressant kurs.

även pratat med yannic om någon privatlektion, men får se vad som blir.

duscha nu men kakan iaf!


pusshejs

Av Elin Björklund - 3 november 2008 18:56

nuuu är jag uppe på skolan igen :)

sitter och tar emot bilder från helgen av johanna, frida ska också måsta skicka snart ;) Heeeeh!
mkt fina bilder är det på oss allihopa, jag skelar med de bjú ja på!

gosigt med tequilas sår :( nejnje!
ska gå ner och gosa på henne sen tänkte jag.

kommer kännas konstigt att inte träffa anton på ett tag nu, men ja.

pusshej, ses på bdb

Av Elin Björklund - 2 november 2008 16:27

nu tänkte jag att skulle berätta lite om min braiga helg :)

fredagen började med att vi bara myste på lite, åkte upp till stöde, var och handlade lite och sånt. Sen åkte kim, jag och anton hem till anton och började smådricka lite. Senare kom patrik och frida :) myste och åt tillsammans, därefter kom lina och johanna. började vi parta ordentligt.
Några till kom, sen åkte vi in till stan och bowlade på oleary's.
Jag kom sist, men roligt iaf :D
Hem till älsklingen igen och vi fortsatte festa, det kom fler och fler och fler. ahaha, jag somnade halv 7 ;p.
mycket trevlig och rolig kväll!

Lördagen började med att städa. olov och tobbe var också kvar, så vi degade exakt hela dagen, åkte och hämta mer dricka för att sedan åka hem igen och börja festa lite, väntade på johanna med att börja dricka ordentligt. det kom mycket folk, men aaaaa. väldigt lugnt var det,.
tidigt slut på kvällen för husvärden. sen resten åkte väl vid 2 :)
väldigt roligt att johanna-bejb ville vara med.

Idag har det mest varit upp och ner, men aa. lugnt nu,

Imorgon är det skola, längtar men samtidigt inte.
jag vill inte se min skrutta, och allt och allas prat.
less på det, vill bara vara.
saknar mina gosar, så det ska bli roligt att se dem.
och höra skvaller av johanna :D
som förövrigt borde lägga upp bilderna nu;)


PUSSS  

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards