mitt liv, mina beslut

Alla inlägg under februari 2009

Av Elin Björklund - 6 februari 2009 13:11

Hej Hopp!

Februari har det hunnit blivit, vilket innebär att jag och anton har firat ett år och idag 13 månader, tiden springer iväg.
Tävlingssässongen sätter snart fart och jag har inte ridit tequila en enda gång på hela 2009 typ. bajs.
men det löser sig nog, hon är väl snart helt återställd. lite ful är hon fortfarande tycker jag.. skulle dessutom uppskatta bättre ryttare på henne,
det är jätte mycket i skolan just nu, jag har
lämnat in 2bokrec, gjort 2matteprov,pedagogik&ledarskaps upg, färdig.
2psykologi uppgifter inlämn, nästan mvg (1poäng) på hästsjukdomsprov.
religionsrapport färdi.

mycket på 4 dagar, tycker jag ;P

vi har dessutom dissikerat ett hästben i tisdags, luktade pyton men var ganska intressant och roligt :P haha!
ikväll ska jag minsann gå ut och käka middag med min pojkvän. hoppas på att det blir trevligt :)

han ska förresten skaffa en liten kissekatt bebis :) jag vill ha en lååånghårig söt sak.. undrar om man kan övertala honom ?


pusshejs 

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards