mitt liv, mina beslut

Alla inlägg under maj 2009

Av Elin Björklund - 29 maj 2009 16:21

i love happy endings


dagen har varit riktigt bra, riktigt rolig, varit en hel del med catta, och sen mest pysslat på.
ridit rivaldo och petter idag, jisses vilken skillnad det blivit på larisso!
Nu snart åker jag till skolan, väntar bara på att yannic ska komma med troja's saker.. sen blir det upp och rida skruttan och förbereda inför morgondagen =)

Crousing på kvällen! it's gona be the best!

<3

Av Elin Björklund - 28 maj 2009 20:04

sticker snart igen! och det är bäst!

strömsholm var en upplevelse ifrån de vanliga gånger man varit där. fy vilken nervös dag, men aja. det gick ganska bra iaf.
Jag var inte sämst. inte linda heller, även om hon var tvungen att stoppa huvudet i sanden som en annan struts.
menmen, en jättetrevlig liten resa hade vi :) <3

imorse va det tungt att kliva upp.. men det gick och var helt okej.
lugn dag, nu ska jag nog bara sova..

.. make it to a happy ending

Av Elin Björklund - 25 maj 2009 19:06

varm, mjuk och underbar

dagens klockrenaste var att jag i morse trodde på största allvar att jag skulle klara mig utan att somna om ;) optimist jävel!
Kristel hade ryggskott så vi gjorde stor-stallet själv, ronny hjälpte oss med ponny-stallet. rätt fort klar :) har även ridit på en sötpropp! rivaldo, jätteskoj att rida ponniiihest igen!

senare blev det birsta och inhandlade en ny mobil till mig. blev en nokia :)
ganska okej sak, men saknar min rosa.
de ska få den om de prompt vill ha den, jag borde släppa nu..

imorgon sticker vi :) tar en tripp ner till söder, så ikväll blir det ut och springa en runda.

kanske ska man förresten anmäla sig till sundsvall summer horse show? :) vore skojsigt! :)

arg

Av Elin Björklund - 24 maj 2009 13:03

jag är så arg så arg, länge sen jag var så arg!!

fyfan vilken jävla dålig stil! jag är psykiskt jävla svag för tillfället,
vissa samtal kanske man inte har lust att ta idag, men måste man så måste man.. tårarna rinner, hoppet försvinner, tänk att stå ensam kvar..
fyy :'((

gårdagen bestod iaf av jobb hela dagen, kvällen spenderades hos molander, vilket bidrog till en stjärna i himelen och att jag blev chaufför.
ledig vart jag idag, passande eftersom det vart en hel del saker att försöka lösa, jag blir galen!
jävla bilhelvete är ju trasig också, så jag känner inte att någonting är motiverat nu.

och du.. skratta mig inte i örat, det gör mig inte gladare.

Av Elin Björklund - 22 maj 2009 16:14

vissa dagar är bara sämre än andra.

imorse när jag hade tagit min kära moppiliped till ellie (min bil är trasig :'(((  ) så är hon helt vit i ansiktet typ, hon mådde jätteilla, så det blev en ensam dag idag, men det har varit rätt lugnt, jag har gjort lite finare där.. ska det vara fint för människor, ska det vara fint för hästar!

måste in på max också, och kolla dendära jävla schemapärmen..
sen kanske jag ska till ellie, vi får la se :) men det vore mysigt med lite grillat!

men ni kan ju pliinga om ni vill ngt ;)


GRATTIS NILS :D

Av Elin Björklund - 21 maj 2009 20:06

har jag gjort bort mig för alltid?

dagen har tillbringats på bergsåkers travbana, otroligt trevligt!
Bra sällskap och fina hästar och trevlig underhållning =)
Royal sensation kom 2a, ruskigt nära vinst! Quasimodo blir för ivrig så han studsar i starten, Bus Memphis är fortfarande lite ostadig med ryttare på ryggen, så kan vågar inte gå på ordentligt, men otroligt fin på upploppet!
Elins Pride kvalade, men då hade jag åkt hem, så vet ej hur det gick.

nu ska jag snart springa ner till mormor med hunden, så jag får något vettigt gjort. :)

en inte alltför charmig bild på mamma och matilda, men julia är söt!

Av Elin Björklund - 20 maj 2009 16:41

efter regn kommer sol


imorse var jag riktigt piggelin, så ellie stackarn låg i sängen när jag ringde. men snabb var hon! har fixat boxarna till helgens tävlingar och städat upp lite. så det ser fint ut!
senare stack jag till VC och pratade lite lön, jag kommer inte bli rik, men det blir lite pengar iaf (:
mitt i allt så gör jag ju en semestertripp med mina vänner till södrare delar av sverige, men det skulle inte vara några problem!

imorgon är jag ledig, och då ska jag tillbringa min dag på bergsåker =) busen, elin, qusen och royal ska springa och det är dessutom hattparaden, så det blir skojsigt!

ikväll blir det en springtur, sen har jag ingen aning om vad jag ska göra av min tid, tråkigt men aja.


tänk om allt kunde vara som du,

Av Elin Björklund - 19 maj 2009 22:13

hoppas inte alla dagar är som denna!


idag har det varit väldigt lugnt, tråkigt och skönt på samma gång.
jag var riktigt snabb-mockad och effektiv idag,
på eftermiddagen så har jag varit och hälsat på nils (: riktigt trevligt!
blir nog nga fler gånger också, nu när jag är ute i svängarna.

imorgon så ska jag åka och prata lön på vårdcentralen, eftersom jag fick jobb där i sommar. så det blir nog bra!
senså måååste jag ut och springa. kunde inte idag, kroppen ville inte :(

hoppas jag inte blir sjuk bara, som stackars richard :/ bleh!

så länge man har ett hjärta, så kan man älska. är det sant det?


du vet, du är något speciellt! <3

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards