mitt liv, mina beslut

Alla inlägg under maj 2011

Av Elin Björklund - 7 maj 2011 13:03

Goddagens!

Här kommer filmen från när jag var borta från ridningen i två veckor och Mona fick hoppa med min lärare Daniel Svensson, A-tränare i hoppning. och föredetta landslagstränare i ponnyhoppning. Han har segrar upp till 150 och startat 160 hoppning.
här kan ni läsa mer om denna superbra tränare! http://tranarportalen.se/tranarportalen/Src/PwnFrameSetup.asp



Ciao!

Av Elin Björklund - 3 maj 2011 16:02

Goddagens!

mina lovord om att kunna blogga ofta höll ungefär lika länge som det blir när jag lovar att sluta äta godis... håller alltså inte!
Men jag har varit sjukt omotiverad då jag inte ridit nu på snart två veckor pga. "skada" mona har varit på träningscenter och gått på vattenband, hon har gått pay and jump ihop med Daniel Svensson och hon rids massa markarbete på av VB- Evelina!! verkligen supertack till alla som ställer upp.

annars är det t.om ganska lugnt på pluggfronten.. konstigt nog, vi väntar på resultaten från vår handledare fortfarande så att vi kan komma någonstans med vårt HEX, Slänger upp lite bilder från senaste tiden =)
Mona fick gå P&J med Daniel, något spänd..  Pluttehästen, P&J 

P&J, Daniel
 

Mona på Equirehab, massage av Jörgen
 

Mona på Vattenbandet på Equirehab 

Innan vattnet kom fick hon bekanta sig med bandet.   Här jobbar jag, detta är ett av stallen, och jaa... det är Western!! :D 

Här är det andra stallet, med massor med hästar!

  

Vi var på tävling i Fagersta, och då hade vi med oss Herus, e. Fortus Hästak - King Marco 
 
Och världens finaste Wetina,e. Wetano - Hertigen! PUSSS  
och vi hade även med oss Jens häst Tulci, som rids av bästa Anna-Clara nu =) superroligt!
På söndag drar vi till Örebro på tävling, Jag och A-C!

PUSS

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards