mitt liv, mina beslut

Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

fläskis

Av Elin Björklund - 30 juli 2011 11:17

vilken kväll!

supertrevligt sällskap, bra dricka, för dyrt, fläskläpp, skadade fötter ..
lätt sammanfattning av kvällen. Lyckades stå på näsan utför en trapp tack vare en j*la idiotkille som slet tag i mig, jag försöker slita mig loss och han släpper mig utför trappen!! jag och en stor blomma flyger utför trappen, slår upp hela läppen så att blodet forsar, till baren får lite is och moa trycker i mig en drink.. salt och citron! tjohooo i såret!
moa: hur mår du?
-: jooo, F*N, jag flööög verkligen!!!
HAHAHA, tur vi kan skratta åt det iaf.

men sjukt ont gjorde det, jag var arg som ett bi och moa lyckades lotsa iväg mig utan att jag hann nita killen. menmen.
idag sitter jag med en läpp som är dubbelt så stor och skrapsår lite här och var, men lever och är glad att jag inte bröt näsan (den är bara lite svälld)
Livet är sjukt, men roligt

i övrigt så hade jag och disse en mysig dag på marieberg igår och gick och shoppade lite. vi drack lite vin och åt mat här på torsdagen osvosv.

i övrigt så har monisen fått chilla lite denna vecka.. lite promenader, massage, uteritter och sånt. hon har gått rätt hårt ett tag nu så får lite dagar med lugnt. ikväll är tanken att jag ska hoppa lite bana.

Bilder kommer ikväll!

puss

 
 
Ingen bild

mam

30 juli 2011 14:12

HM !!! Mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Elin Björklund - 16 november 2011 10:50

nu har jag bestämt mig för att byta bloggsida och namn.Men det är fortfarande mitt liv och mina beslut bloggen kommer handla om!      http://bjorklundelin.blogg.se/Välkommen! ...

:(

Av Elin Björklund - 16 september 2011 23:15

sry mina vänner för att här inte uppdateras, men försöker starta upp en ny blogg. men har lite problem med designen så gör den inte officiell än .men , den som väntar på ngt gott ... ? annars är det mkt som händer .. eller inte händerjust idag har al...

Av Elin Björklund - 1 september 2011 07:05


Godmorgon!igår kväll var jag för trött för att orka blogga.. så tar det nu ist. Igår hade jag en dag där det hände mkt, jobbintervju på morgonen. Gick helt ok, en del att fundera på för min del! Därefter ut till monisen, skippade ridningen då det bar...

Av Elin Björklund - 30 augusti 2011 23:12

Godkväl!tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg om vad som hänt under dagen och vad som komma skall! Jobbade 8-16,30 idag. in en snabb sväng på jysk av alla ställen och hittade en superbra hink till mona, en ny sjukvårdslåda samt lite annat smått och...

Av Elin Björklund - 29 augusti 2011 11:22


Hallåja! Nu är jag åter hemma i Örebro, efter att ha varit i Sundsvall över helgen.Skönt att åka hem och bli ompysslad av mamma och pappa! Vi har varit i hästbutiker, på trav, begravning, och haft lite födelsedagsfirande av mig under helgen. Så det h...

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards