mitt liv, mina beslut

Alla inlägg under oktober 2008

Av Elin Björklund - 31 oktober 2008 10:34

duktiga elin,
igår så var jag upp till mix, han hade slängt av sig en sko, så det blev ingen ridning, vi bara myste och fixade.
sen var jag hemma med familjen hela kvällen.

idag har jag hunnit ringt lite samtal, dock inte fått tag på någon men endå :D
sen har jag damsugat hela huset och ska åka ner till graven och tända ljus.
jag ska även göra några ärenden till mamma.
snällis elin.

ikväll blir det party med mina vänner. :D


<3 maby en update senare ;)

Av Elin Björklund - 30 oktober 2008 15:58

birsta idag, har hittat massa gamla bilder som pappa har lyckats fått fram från gammeldatorn min :)
sen ikväll blir det rida mix :) ingen hoppning, men det gör inget!
vi myser på iaf!
ingen anton ikväll, gör inte heller något. vi börjar "lessna" på varandra :)
haha, behöver lite andra att prata med :P
så han är med kim ikväll och jag är med,. ja?
någon som vill leka? =) annars är jag väl bara hemma, myser lite.
måste snart börja packa igen! lääängtar!

<3

Av Elin Björklund - 28 oktober 2008 09:32

uscha vilken hemsk dag det var igår,
allt, jag menar verkligen allt var åt skogen igår.
orkar inte dra upp allt, men fyfan. jag har gjort bort mig,
jag har tappat orken och lusten och är bajsorolig för tequila.
bajsbajsbajsbajsbajsbajsbajs

ska iaf försöka prata med kerstin idag, ska bli skönt.
sen ska jag jaaa, inge mer.
göra som alla andra, dö, gå sönder, försvinna.

Imorgon ska jag iaf vara hel. för då ska jag rida. mix, sen på torsdag ska jag hoppeträna , intressant!

nu blir det en sväng på bdb.

hejdå

Av Elin Björklund - 22 oktober 2008 18:04

hemma idag igen. fittnacke!
aja, eftersom att mamma och anton är hemma så tog vi oss en lång promenad i skogen. 2 timmar var vi ute, elr egentligen lite mer.
mysigt var det. vi plockade svamp och vit-mossa.
sen har jag och anton kikat på filmis. nu ikväll blir det bonde söker fru och lite sånt.
tänkte jag skulle ringa yannic också, men hon verkar upptagen. .
ska ringa lars också, och säga om jag ska jobba elr inte.. bajsigt.
känns dumt att knycka till nacken, lätt hänt om man håller på med hästar.

saknar er! bajsigt. och ikväll skulle det ju ha varit att mysa framför tvn, snacka skit och snacka häst. BAJS! saknar det.

tack kerstin för kortet. <3

Av Elin Björklund - 20 oktober 2008 18:58

ännu en apu-vecka, snart looov!
och då ska jag minsann sova =)
idag har jag hunnit med mycket, ridit borneo och busen
Kört Othello och sen satt vi vagn efter Tampani första gången, lillponken!
sen nu är jag mest trött, anton kom precis så jag ska väl gosa lite på han sen.
ÅH! skruttan är sydd :( BAJSBAJSBAJSBAJS!
men mina snosisar tar hand om henne (: så det blir nog bra!

imorgon så händer det inget spec på "jobbet" förutom att tintomara och showstopper ska skos ;p

seeeeen...


FYLLER VÄRLDENSBÄSTA FRIDA 18 :D grattis!

Av Elin Björklund - 18 oktober 2008 17:08

duktig har jag varit idag, tycker jag iaf!

upp till stallet kl 7, fixa allt där.
hem till anton och städade hela garaget med dem (:
nu är jag hemma och ska äta lite, sen ikväll blir det mysis hos anton.

imorgon blir det upp tidigt till stallet,
sen hästapålle tävlingar på SRK :D, observera att anton ska med!
sen blir det bannemig hem och sova.

ska försöka blogga lite oftare, måste ju! haha

puss och kram!

Av Elin Björklund - 17 oktober 2008 18:55

längesen nu! fy på mig.

är på praktik nu i 2 veckor, första veckan avklarad. är uppe hos Lars igen, funkar bra för det mesta :) väldigt lerigt nu dock.
hann rida borneo och busen igår, och köra showstopper i måndags. sen har det mest blivit lite stallsysslor och bergsåker.

saknar mina skruttar uppe på skolan (: kerstinjennieskruttan.
har troja hemma nu också, eftersom att yannic är på breeders.

ska jobba hos lars hela helgen då han åker till kalmar med tintomara.

tobias, varför tog du steget till himlen? lämna alla frågandes här nere på jorden. hoppas du har det bra lillvännen.

ta hand om varandra!

Av Elin Björklund - 9 oktober 2008 22:57

fyfan vilken jävla dag/vecka.
mestadels ledsen och jaa. ni vet.
ska bli så skönt att komma hem till familjen, som iaf tycker om mig för den jag är,

hoppträningen gick väl sådär, tequila är min älskade ängel.
skuttade upp till 120, sen så skräckhinder, skruttisen är inte rädd. bara jag som rider som ett mongo.

bajs på vecka 41.

en svart/vit fasad. det är jag det.

och jag är glad att jag har yannic som det går att prata med om verkligen allt.

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards