mitt liv, mina beslut

Alla inlägg under april 2009

Av Elin Björklund - 29 april 2009 13:32

Tjosan :)

gårdagen var rolig och väldigt bra, dagen bestod av massa skolarbete och jag gjorde klar kursen Körning. tummen upp!
sen skickade jag in papprena till strömsholm, och sen red jag, linda och hanna på kvällen. det var jätteskoj, hoppade lite ;)

senare på kvällen åkte vi till Veda där det var partay, och hade riktigt roligt, kanske inte så man tänker sig men aa :)

Idag har vi varit i Torrom och spelat massa innebandy, för att sedan plugga lite, så nu är en ped&led klar!
ska bara göra 2 till, + 2 svenska upg, sen är jag nog klar!
Justja! palpationsövningen också! :P

dejting med linda nu, Ciaaaooo!
puss*

Av Elin Björklund - 27 april 2009 22:23

dålig uppdatering... igen!

men det har varit mycket.. igen!

Tävlade i söndags, gick toppenbra! ett pet i 110, men i 1m så nollade vi.
resten av helgen var kanon i alla bemärkelser, :P
hanna är hos mig nu i veckan och har praktik, vilket innebär att jag har sällskap hela veckan, TOPPEN!

såå idag har vi varit till lunde och käkat lite, sen ner till ridhuset och kollat och sen suttit i biblioteket och pluggat lite.

Engelskan är inskickad, psykologin gjord, och en pedagogik och ledarskapsupg hålls på med. :)


puss*

Av Elin Björklund - 23 april 2009 21:29

FÖRLÅT

det har verkligen varit dålig uppdatering, men det har samtidigt varit väldigt mycket att göra också. :)

Jour hela helgen
måndagen gick till? jaaa. någonting.
tisdagen, massa + ridning! liiinda sov med mig :D <3
onsdagen, hästskötarexamen! jag och linda klarade det! helt otroligt överlycklig är jag :) nästa är intagningsproven på strömsholm :D <3 + att linda min bejb är underbar och sov med mig igen, tacktack för allt stöd du ger stumpan!
Förresten, det var en clinic för anna hassö också på kvällen :) rolig övn.
Torsdag har jag haft sovmorgon + hoppade paradiso på lektion, Supernöjd!
sen hoppade jag tequila på kvällen :) älskade sötpropp! känner mig redo för tävlingen till helgen! :)

såååååååå, det var veckan i korta drag, men som ni kanske förstår, har det varit mycket linda, mycket camilla också, och suuuuperskoj! blev en sväng till sylos också! myms!

jag är på rosa moln!
imorgon kommer richard och hämtar mig, linda och hästarna så har jag och linda det bääääst i helgen :D mli ska ju såklart också vara med! :D


puss*

Av Elin Björklund - 19 april 2009 19:47

näst sista dagen med arbete nu ;)

dagen har gått ganska fort, vi var klar i stallet vid halv 10 och då hade vi tränat selning också!
sen gick vi upp och la oss till typ 11, då åkte vi till lunde och tankade bilen och handlade mat, mysigt när det bara var jag och ääänna ;)

sen har vi mestadels bara fixat med hästarna, jag red Tequila och Piraya.
pirran va hemsk! tickan var lite sisodära, jävligt hängig i handen :(
så det var inte så underbart,. kanske har att göra med mina skavsår på olämpliga ställen ;p

anna och jag har bestämt dejt ikväll med  fika och mys, så tills dess ska jag plugga svenska och hästskötarexamen. bara 3 dagar kvar nu :S

puss*

Av Elin Björklund - 18 april 2009 12:33

Tjosan, tråkigt har jag.. så då blir det en updt,
tequila var lite vrång idag, så det tog en liten stund innan hon var fin, men på slutet fick jag massa berömm av anna, haha! fett nöjd, och anna var fett-vaken i morse ;) haha, sötan!

annars har min vän åkt hem och jocke och jay har ersatt :) så det är nice, men jag dissar lite ikväll och ska plugga lite hästskötar examen och psykologi. :)
annars har jag ganska tråkigt och träningsvärk, ska träna selning imorgon :)

kramis!
-----------------------

Hejsan!


Igår satte jag igång och jobba, vilket gick superbra!
Jag och anna fick hoppa med sara och yannic, så vi hoppade lite olika svängar och sånt :) gick ganska bra, så nu ska jag ut och galoppera på tickan!

gårdagens middag blev i kramfors, en liten hamburgertallrik. mumma!
sen blev det hem och kika på filmis, nicenice!

Denna dag har jag enbart varit som en soffpotatis, tur man har de som ställer upp, stallet gick fort. Sen satt vi i solen och pratade för att senare vandra bort till lammen och mysa lite.

nejsomsagt, nu ska jag ju ner till skruttan<3


puss*

Av Elin Björklund - 16 april 2009 10:35

Tjosan!

jag har tillbringat 2 underbara dagar med frida<3 hon är verkligen en söt-prupp! har varit ett enormt och gosigt stöd.
Jag har hunnit uträtta en hel del under dessa dagar dessutom :)
fixat balklänning, lämnat måtten till studentklänningen, och dessutom köpt skor :) vilket är toppen!
dessutom vart det ett jättefint linne och kjol :)

så nu är jag utrustad, så idag ska jag till emelie och klippa mig lite, och lägga upp balklänningen.
Jag hoppas på bra lön denna månad ;p

ikväll åker jag till skolan, jobbar hela helgen :) underbart!
tävling nästa helg, toppen!
sista april.
haha, jag blir borta ett tag ;)


puss*

Av Elin Björklund - 14 april 2009 12:17

Gårdagen var riktigt underbar, jag svävade på små moln!

män som hatar kvinnor, var riktigt hemsk, jag var mer rädd än glad :/ jag gillar ju barn-filmer inte massa mord och våldtäkter :(
filmen var klar vid 11, så skjutsade jag hem ida, pratade med linda min lilla gullhöna påvägen hem, surrade med henne några timmar, sen bytte jag och pratade lite till ;P

somnade inte förren vid 4, då tog min energi slut.
vaknade vid halv 11 imorse, skönt att sova lite, tänkte jag skulle försöka vara med frida i e.m sen försöka hitta tid till att emelie ska klippa mig lite också =)


duktig flicka ska jag vara också och plugga idag.

Hörs!

puss*

Av Elin Björklund - 13 april 2009 18:23

Igår jobbade jag somsagt i 4h, riktigt bra gick det och carro hjälpte mig med att minnas några saker, haha!
Sen åkte jag hem, morrade lite för att sedan sova bort allt.

Vaknade av att mamma och hunden kom in och ville prata lite, sen åkte vi och hämtade Emma, underbart att få träffa tösabiten!
så åkte vi ut till kungsnäs och kikade på nationella ponnyhoppningar, riktigt roligt!
Ikväll blir det bio med ida, vi ska se män som hatar kvinnor :) de sägs att den ska vara bra.
Sen blir det dejting med frida i veckan och lite sånt :)

Nu måste jag plugga lite till hästskötar examen, det är ju bara nästan 1 vecka kvar :D

puss*

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards