mitt liv, mina beslut

Alla inlägg under januari 2009

Av Elin Björklund - 19 januari 2009 20:07

upp och ner, hit och dit, ut och in

det skiter sig med allt,
tack och godnatt

Av Elin Björklund - 15 januari 2009 17:34

Hej och Hallå.
jag vet att jag är världens sämsta på att blogga, synd då jag tycker det är ganska roligt!
har väl hänt en hel del, mycket jobb och skolan har börjat.
jag och linda motionerar varje dag.
Jag har skuttat pamela och det gick bra,
imorgon åker jag hem som en stor tjej i min... mammas bil, eller okej, liten tjej med körkort?

ehm, jag är hatad och ratad av nga ursäkta mig, men ganska blåsta tjejer.
men håller man på och gör illa djuren så är man inte så omtyckt av mig heller, så det jämnar nog ut sig.

tickan är på bättringsvägen och hon får vara ute i hagen hela dagarna, så hon mår nog ganska gott, godis får hon på kvällen också!

nejnu ska jag återgå till pedagogik och ledarskap, fuuun!

Av Elin Björklund - 4 januari 2009 20:01

Helgen för mig har varit ganska hektisk!

På lördag morgon var jag upp till hästen och skrittade på henne, verkligen jättefin, fint väder dock -15 grader.
åkte in och jobbade på max, riktigt roligt :) jobbade 14,30-20,00 så jag åkte med malin både dit och hem!
när jag kom hem var det bara att åka till tequila..
39,6 graders feber och ett ben som såg ut som ett elefantben. KUL?!
hon som nyss piggat på sig..
la ett nytt våtbandage och åkte hem, vet skulle komma ifall det inte sjunkit till morgonen.

Stressa hem och pysslade på..

söndag morgon och klockan ringer 05,45 nice! 20 grader kallt och elin känner noll pepp!
det var bara att ut och starta bilen, fika och börja resan mot norrhassel.

Lars hjälpte mig att få ut hästarna, sen fixade jag stallet. kvart i 11 var jag klar. så var det bara att åka hem, hämta mamma och tillbaka till tequila.
38,4grader, precis som halv 8 på morgonen. SKÖNT! då stiger den inte iaf :)
ringde vet. så nu har jag fått penicillin som skall ges varje dag, i halsen! alltså, spruta. jag är scaaareeeed!
menmen, det går nog bra.

Ikväll så kommer anton hem och jag ska bara mysa,
för imorgon tänkte jag ge mig iväg till badhuset och simma lite, anton kanske följer med? jamenar, det är ju roligt att bada!

Ha en trevlig kväll! :) bild på skruttans ben kommer :)

Av Elin Björklund - 2 januari 2009 19:52

härlig dag, tickan är helt ren i sina ben.
vi har köpt guitar hero,
tequila har fått nya fleecelindor och godis.
mysigt med mamma och pappa på stan,
jobb i morgon , sen på söndag kommer anton hem,
tors så åker jag till skolan igen :D härligt! ska hälsa på Yannic också tänkte jag :D

Såååå, nu ska jag springa iväg och slå pappa på guitar hero ;D

Av Elin Björklund - 1 januari 2009 20:04

gårdagen blev väldigt lugn, med middag och mys hos
Magnus & Anki med barn, så det var skönt!
var där till halv 2, sen körde jag hem! underbart med körkort!
idag har jag och mia varit till skruttan och smörjt och pysslat
ska börja longera henne imorgon, se hur det går.
Ska bara in och köpa fleece lindor i morgon =)

pusshejs! <3

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards