mitt liv, mina beslut

Alla inlägg under december 2008

Av Elin Björklund - 30 december 2008 22:04

körkort
skadad häst
ensam

det är nog den vardag jag har nu, körkort i måndags, hästapållen har gjort illa sig ordentligt. så det är bara att avvakta och vet. besök nästa vecka :/
anton har lämnat mig för fjällen en vecka, så rolig är han.
ensam på nyår också, HAPPYFACE!
så dessutom är jag jättetrött, så nu blir det natten!

bajs

Av Elin Björklund - 28 december 2008 20:55

herregud, nu har helgen över!
fytusan. blev inte riktigt som jag tänkt mig, hade iaf jour! ingen ridning och massa mys!
fest igår, jag och jens blev ganska rejält för full :P ingen av oss minns ngt :)
men roligt hade vi iaf!
just nu är jag sugen på att åka till färsta den 30 och hoppa lite :)

anton sover, tequila är inne, familjen härjar. jaaa, vad ska jag hitta på ?
det blir nog lite gooodis och tv ;D


pusshejs!

Av Elin Björklund - 25 december 2008 17:20

Igår firade jag en nästan helt underbar julafton!
mys med familjen och mormor bara, så skönt att kunna ha på sig mjukisbyxor och bara känna lugnet!
Jag fick jättefina julklappar, som bl.a lite flytta hemifrån saker, skoterstövlar, hjälmen är väl lite inräknad, smink och pengar :) så jag är jättenöjd, ska byta lite klappar bara :) men annars så!

Senare på kvällen åkte jag till anton och firade lite med dem, vi spelade gäster med chester? nått sånt :) jätteroligt, fast lovisa och Kjell vann ;P

idag har jag ridit skruttan med mia, snackat lite skit och sånt.*
sen har jag bara mysfikat lite hos moster, ikväll blir det kanske wikström's eller hemma.

och några ord till. Jag vill att det ska funka, snälla!

Av Elin Björklund - 24 december 2008 17:36

Nu är det äntligen julafton,
Jag har varit till tequila och önskat henne en god jul :)
sen har även familjen varit hos tony&lillemor, mysigt!
så jag fick min julklapp av anton med :) jag fick parfym och underkläder, jättefina, säkert sköna med! ska testa dem sen.
av tomten fick jag även en film, hangcook eller ngt.

blir väl en updt sen, har ju fått min julklapp redan, :) hjääälmen!

<3

Av Elin Björklund - 22 december 2008 16:02

två dagar före jul och jag sitter med ångesten i halsen,
hur ska jag hinna? fixa paket till pappa, fixa hästen, julpynta och mojsa på.
men jag har iaf fått min julklapp, som jag är grymt nöjd med! egeninköpt
en charles owen hjälm. är jag lycklig? ja!
idag har jag faktiskt städat och fixat lite, ridit på tequila och sånt.
ikväll ska jag ner till momme och hjälpa henne med granen,
Senare ikväll blir det gos hos anton, ojoj!
min första jul som icke-singel, ska jag vara helt ärlig så tycker jag att det är både läskigt och mysigt.
fast nu är min andra kärlek också hemma!

tänkte berätta lite om vad som hänt sedan stockholmsresan!
Tequila är mer igång, har hoppat henne lite och så, och dessutom så är hon hemma nu! Trillade av prosit och blev tvungen att köpa ny hjälm, lite dum tid. menmen, sen har jag somsagt hämtat hem tequila,
gjort teori till bil med godkänt resultat! 61p.

Det var en snabb resumé, jul tillbringas tillsammans med mormor här hemma, lilla julafton med resten av släkten blir imorgon hos mormor,

Såå, nu är det dags att pynta!

varma goa julkramar!

Av Elin Björklund - 9 december 2008 17:46

nu har jag klarat av några körlektioner :)
Det mesta går ganska bra, så det blir halkbana i morgon.
dessutom har jag ev en liten hund på g :D:D <3

no more words (:
nu får allt gå som det går, för jag är mkt nöjd iaf!
dessutom är det snart ett år tillsammans med anton :)
och tequila också! :D <3

Av Elin Björklund - 3 december 2008 19:19

hejochhå!

efter klagomål är det väl dags igen =) kom hem från en vecka i sthlm i söndags, sen har jag ridit lite, skolarbete och plugg till körkortet :)

skruttan kommer hem över jullovet :)

orkar inte skriva nu, finns på bdb :P  

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards