mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Elin Björklund - 7 oktober 2008 09:05

updt!
varit nere i stallet och pysslat med ackie, sen blev det gymmet med lina!
typ jätteroligt hade vi :)
sen nu ska jag typ plugga hästkunskap- sjukdomsprov i morgon!
sen blir det nattinatti.
hoppträning på torsdag.
<3
och moster, mamma känner sig sååååå lugn när jag kör ;) ... ibland!
------------------------------------------------------------------------------------------------
glömde blogga igår, men gårdagen var inte så händelsefull


jag åkte buss till skolan,. höll dessutom på att missa denn. funfun'!
sen vart det skola och allt, tråkig dag, men den gick fort. :)
efter maten pallrade jag, kerstin, jennie och rebecka oss ner till ridhuset och kollade när maj-li red lektion :) så duktiga är dom :)
efter det gjorde jag lite läxa och sen gick jag ner till gymmet!
tränade i 2 timmar, ner och duscha kika på tv och prata med anton <3
sen har jag faktiskt sovit hela natten. tummen upp!

idag är det bara teoretiska lektioner, ska även kolla ifall yannic kan ha ridlektion med mig i veckan :)

känner mig ensam...

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards