mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 25 september 2008

Av Elin Björklund - 25 september 2008 19:44

äntligen har jag kommit in från en lååång dag. och längre blir den...

imorse hade jag en liten sovmorgon, sen ut och göra hagar till privathästarna, Lunch! sen blev det ridlektion på Piraja, trevlig häst. vi hade balans, utan stigläder hela lektionen, (känns som om jag blivit kastrerad) om jag nu kan bli det..
sen tog jag och linda en tur ut till fårholmen med garlic och hangar.
därefter hade jag privat lektion med tequila för yannic, vi red på lite avstånd och taktfast galopp! jättenöjd med skruttan, önskar jag kunde bli bättre med eftergiften. men jag träänar! :D

ikväll blir det gosa med mamma, åka till kramfors och käka, sen ska vi åka till yannic och se ifall troja och ellie går ihop, för isf ska vi låna henne över helgn :)

nu måste jag fortsätta se på sjukhuset! :) ring om ni vill hitta på ngt.
<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards