mitt liv, mina beslut

Alla inlägg under april 2009

Av Elin Björklund - 12 april 2009 15:22

kom hem från linda för ca 1h sedan :)
Har haft en underbar helg, och verkligen bara fått vara med mina bästa!
bra var också att jag har pratat av mig lite, kanske inte så som jag tänkt mig men :) roligt och mysigt har jag haft!
Blev en dag extra där, hihi. är det i helgum allt händer? ;D

jaa, resten är jag fortfarande tveksam till, men jaa.. vi får la se, vill inte må bajsigt, jag vill må bra :)

nu ska jag ta och fixa till mig lite sen blir det jobba :) är väl hemma vid halv 10? ;P

förresten! jag har kört traktor, varit ute och gått, jobbat med linda, festat och ätit massa godis, byggt snö-påsk-kärring och bara busat med mitt lilla kollektiv i helgen! KÄRLEK<3

Av Elin Björklund - 6 april 2009 17:51

Grattis Linda och Brorsan :)

Brorsan firas idag, med tårta paket och gäster :) av mig har han redan fått sin present, vilken var en lampa till hans mörka rum, jättenöjd är jag, han med! tur det.

Linda firar vi på fredag, underbart att komma ifrån lite, såå kul ska vi ha i våra fina kläder hihi! jaaa, blickfångare, eller va det dröm-fångare?

idag har jag iaf spenderat bort lite pengar:)
köpte linser, var till naprapaten, köpte en till liten grej till linda :D sen så har jag varit på öb och köpt groggvirke till mig och lindis ;) mumma.
vart en påse godis också, :P

jag skaaa ha roligt på påsk, ska bara tränga undan lite först.

pussss*

-.-

Av Elin Björklund - 5 april 2009 18:10

upp och ner, ner och upp.


uppdaterar ordentligt när jag är på rakt spår

Av Elin Björklund - 1 april 2009 16:55

To be or not to be, that is the question
if we are made to be together, why does it feels so bad?
i don't want to hurt you, and don't either myself.
meybe it's the right thing to do, maybe not.
I really don't know.

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards