mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Elin Björklund - 15 april 2011 20:08

Godkväll!

nu ska jag göra ett nytt försök igen med bloggen, ibland får jag infall av att jag verkligen vill blogga och ibland finns den helt enkelt inte där. men nu gör vi så mycket roliga saker hela tiden så att det vore dumt att inte skriva ner vad jag gör, om inte för någon läsares skull så för min egen =)

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder sen sist, självklart bara en bråkdel. men detta är vad jag lyckats fånga på bild.
Skåne var på besök, så vi hade förfest hos oss innan vi gick ut. Här är jag och kära Skjödt på gång på Tequilan. 
Vi fyllde lägenheten!  
Oopsan vann V75, lyckligtvis var vi där och hamnade i vinnarcirkeln och fick champagne!  

Mona dressyrtränas numer en gång i veckan ihop med Evelina Karlsson som dessutom fått jobb i Carlifonia under sommaren hos en dressyrtjej som beridare.
stort grattis till henne!
  

Monisen i sitt nya täcke efter ett dressyrpass!

  
och självklart en bild på mina nya chaps som är sjukt sköna :D

ska försöka uppdatera så mycket jag kan nu!


puss! 


Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards