mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Elin Björklund - 9 maj 2009 13:15

Jag borde verkligen ta tag i min blogg och använda den.
men just nu känns det mesta bara bajs och konstigt
Så just därför har det inte blivit någon skrivning :)

men jag går iaf snart ur skolan :) det är bara lite småsaker före,
crousing, jobb, bal och kanotrace, sen är det studenten!
hade även tänkt att jag skulle tävla på näset, men det blir inte.
då jag gissar att jag är för bakis för att hämta hästen :)
men då efter jag kommit hem från strömsholm så blir det iaf kramfors en 2dagars, så det blir nog roligt :)
praktik 2 veckor efter studenten, tummen upp!

sen är jag ute och springer varje dag också, för att rensa hjärnan går väl sisodära, men aja .

det löser sig nog på ett eller annat sätt. hoppas jag.


ha det bra!

<3

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards