mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Elin Björklund - 20 maj 2009 16:41

efter regn kommer sol


imorse var jag riktigt piggelin, så ellie stackarn låg i sängen när jag ringde. men snabb var hon! har fixat boxarna till helgens tävlingar och städat upp lite. så det ser fint ut!
senare stack jag till VC och pratade lite lön, jag kommer inte bli rik, men det blir lite pengar iaf (:
mitt i allt så gör jag ju en semestertripp med mina vänner till södrare delar av sverige, men det skulle inte vara några problem!

imorgon är jag ledig, och då ska jag tillbringa min dag på bergsåker =) busen, elin, qusen och royal ska springa och det är dessutom hattparaden, så det blir skojsigt!

ikväll blir det en springtur, sen har jag ingen aning om vad jag ska göra av min tid, tråkigt men aja.


tänk om allt kunde vara som du,

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards