mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Elin Björklund - 7 mars 2010 01:36

Godnatt?

Bruksprovsveckan är slut nu, lite tråkigt då denna vecka gått riktigt fort. Det är alltid trevligt med massa folk på anläggningen och fina hingstar.t
Jag har hittat många fina hingstar som skulle kunna bli lämpliga pojkvänsmaterial till mona, men som sagt! det får vänta.

Hopptävlingar åt alla håll, lyckat för vissa. Skenturen på mona var väl inget att nämna egentligen, men hon vart avspänd och fin i slutet innan vi tog oss en solskens promenad hem igen.
 
Om det är någon som missat bruksprovet så kan man kolla in på http://online.equipe.nu/sv-SE/pages/competitions/655
där har jag hittat mina favoriter, hoppningen- contant q & bravour
i dressyren såklart olof's superfina maserati & krack c

riktigt fina hästar, värt att kolla på!

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards