mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Elin Björklund - 9 mars 2010 12:04

Goddag!
 
Stalltjänstveckan är i full gång och jag lever på mina alvedon som håller febern i schack. Hästarna rids och motioneras varje dag, det är hoppträning på torsdag med mona. Moa har lovat att agera fotograf, så det blir nog bra.

Vi har fått en ny ägare till huset hon verkar riktigt bra, stallet har aldrig varit så välsopat som nu när vi fått lite nya redskap.

Tenta nu imorse, gick väl kanske inte 100 % men, vi får väl se. Har examen i körning på fredag, och kursutvärdering på torsdag. Så vi ska baka på onsdag kväll, så vi funderar på kladdkaka och lite sånt gott.

Carro och jag har suttit och pluggat lite nu, och diskuterat snygga och mycket mindre saker som gör att man backar av lite =)

nu, mona är hungrig

PUSS

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards