mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Elin Björklund - 5 juni 2010 20:58

Godkväll!

http://www.youtube.com/watch?v=9h4YJZN8900
här finns filmen från första klassen idag, där hon mestadels sprang men var grymt motiverad under hela ritten. Samt att hon hade ett nedslag som verkligen var förtjänt då det blev flackt och fort då hon blev lite rädd för något bakom och tog fart.
Andra klassen var hon mkt bättre, hon lyssnade och hoppade mer genom kroppen.

jätteduktig var hon verkligen idag!
Roligt var också att jag och linnsey åkte tillsammans och att hästarna skötte sig toppen!

Imorgon åker vi till timrå på islandshästtävling, då är det marie och vikingers tur =) så idag har han badat lite, även om det var mer än motvilligt. så kom den elaka tanten elin och hällde massa vatten på den lilla hästen.

Nejnu softa, skippar crousingen ikväll.
PUSS    Linnsey och "fuxfaran"
monisen, innan framhoppningen <3  

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards