mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Elin Björklund - 21 juni 2010 16:09

Sådärja, då var man tillbaka till jobbet igen!

Förmiddagen bestog av att fixa stallet och ut med 4 hästar att köra första rundan. Skönt när man kan ta någon som handhäst! Andra omgången så red jag wallstreet, vi tog det ganska lugnt då de småkaxiga 2års killarna fick följa med.
Efter en tupplur på lunchen så kände jag mig fit for fight igen, så då var det bara att fodra och ta in pållarna. Lotta och jag spenderade kanske 45minuter på att enbart snacka massa skit och ta det lugnt innan hon åkte ut och körde tintomara och jag passade på att åka hem. Lars var idag på trav i gävle med star look.

ikväll så ska jag och matilda ägna åt oss lite lydnadshoppning, lite linjer och lite kontrollövningar. Känns som om det kan behövas innan tävlingen på onsdag, så det känns kanon!
(linnsey, du är bäst att bolla idéer med, PUSS)
Men nu först ska jag laga lite mat, så det får helt enkelt bli lite pasta med skinksås.

PUSS  

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards