mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Elin Björklund - 10 augusti 2011 13:43

trallallaa!

Min häst ser redan bättre ut, mitt omslag över natten var nog riktigt bra då det dragit ur jättemycket smuts. Så de är riktigt fina och bandagen plockades av imorse när hon var ute i hagen. det är mest såret på underkäken som jag är orolig för då det är lite djupt..
Annars har vi varit på granngården idag och köpt en ny saltsten, vi skulle tvätta bilen både in och utvändigt men, det vräääkte ner regn och damsugaren är ute, så vi valde att flytta lite på städningen.

Åter hemma så är det städning och tvättning på gång, allt går lite långsamt när man är sjuk, samt att mitt i allting så blöder jag näsblod igen, sjukt störigt.
Disse är här nu och det är fotbollsturnering på G här hemma, och ikväll var det tydligen middag och fotboll på Oleary's. Samt att "Dolme" aka. Mathias kommer och hälsar på en veckan nu!

Ikväll blir det monisen igen för min del, pussa massa så båda blir friska. sen hem och vila. mitt nya liv.

Någon som vill beställa saker från Börje's med mig? ska beställa lite sjukvårdssaker, och fylla upp igen.

   puss

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards