mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Elin Björklund - 11 november 2009 21:25

  

JAHA, min p&j hur fan går det med den nu.
jag som var laddad, eller iaf något.
ursäkta. men ATTANS!
mitt liv går inte helt toppen nu, har blivit tillsagd att dämpa mig lite..
men är det konstigt?
den dumma tån gör äckligt ont, msn fungerar fortfarande inte, ont i magen har jag,
mona har ett bakben som inte är att leka med, min telefon har en lustig prick mitt på skärmen.
osvosv.
meeeen, ett gott skratt förlänger livet! johäänisen <3
och justdet, mitt välformulerade sms gjorde en sekund av min dag också.

PUSS

Av Elin Björklund - 11 november 2009 07:27

trots allt, jag är ganska smart-
tro vad ni vill, smidighet är inte min starkaste sida..
men jag har mina ljusa stunder, borde bara försöka ta med dem
till Lasses lektion nu på morgonen, stalltjänsten behöver itne så mycket.
men sen.. hem till böckerna och monisen!
och ringa johäänisen, i need it <3

och pappa, tack för mailet och mona tackar också, PUSS!


ha det bra! tjingeling

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards