mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Elin Björklund - 12 november 2009 10:41

alltså jag säger bara det.. vilken j'vla dag!
eller morgon rättare sagt, mona har lyckats gjort illa sig så att
bakbenet har en inte alltför vacker form. har pratat med vet.

och fixat med henne, missade första och enda lektionen på hela dagen.
ska ta grissprutan sen, är äckligt nervös och rädd redan..
suck, när ska allting bara gå bra en stund?
tjatar alltid om spontanitet och positivitet.. justnu är jag inte pepp
på något av dem, justnu har jag bara lust att åka hem.
hem till dem som känner mig utan och innan, inte behöver ord för att förstå
och framför allt den stora tryggheten att veta vart man har alla.

men det hjälper inte att gnälla, även om jag är sjukt duktig på
det just nu. så ryck upp sig nu och skaffa ett liv, eller åtminstånde ta tag i det man har..

PUSS

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards