mitt liv, mina beslut

Alla inlägg under maj 2010

Av Elin Björklund - 1 maj 2010 09:28

Godmorgon!

precis som rubriken säger så har det varit sena nätter och tidiga mornar nu ett tag. Men tänkte dra ner på det nu, nu blir det enbart tidiga mornar ;)

gårdagen var riktigt trevlig, vi var i parken i lund och senare så åkte vi hem till oss och grillade. Supertrevligt, men många var trötta och powernapade lite innan vi gjorde oss i ordning,lite tråkigt så stannade vi hemma. Men tror att de som var vaken hade trevligt iaf ;) jag gick och la mig ganska tidigt då jag skulle ha stalltjänst i morse på flyinge.

Stalltjänsten flöt på, så nu har jag bara ett pass kvar vilket känns toppen!
sen ska jag hem och rida för att se om min arm orkar med att rida så jag kanske kan tävla imorgon.. vore lite roligt!

nejnu är det dags att vara aktiv och städa samt plugga innnan stalltjänsten :)

PUSS

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards