mitt liv, mina beslut

Alla inlägg under juni 2010

Av Elin Björklund - 4 juni 2010 18:39

godkväll!

känner mig just nu som världens tröttaste människa, känns som om jag håller på att bli förkyld. eller allergisk? orkeslös, ögonen rinner och jag vill bara sova.
drygt.
Nu i veckan har jag jobbat en del iaf, vilket känns kanon! hästarna sköter sig toppen och det blir fulla dagar med massa att göra.
Mona känns riktigt bra, vi hoppade igår och hon hoppade en enkel bana på ca 1m. ..det är inte snyggt, men det är med en positiv känsla och en glad häst - vilket är huvudsaken för mig, mitt mål börjar närma sig!

tävling i morgon och hästen är just nu och äter massa grönt gräs, så imorgon drar jag och Linnsey till kramfors med fuxfaran och monisen där vi ska försöka ta oss runt lite banor, osv. så kl 7 imorgon så går lasset mot kramfors.

Har dessutom suttit och kikat på lite tävlingar nu, det blir matfors nästa är tanken, sen är det näset som står på tur tror jag. ..eller rättaresagt hoppas jag!

nu är det dags att åka till pållen och fixa inför imorgon,
PUSS
  

Av Elin Björklund - 1 juni 2010 12:11

Goddag!

Nu har jag äntligen kommit hem efter en längre resa på ca 100mil från skåne till sundsvall. Hästen har skött sig kanon och verkligen varit jätteduktigt, vi har övernattat på botkyrka rs i stockholm där hon fick stå i utebox över natten och vila upp sig lite för att senare på söndagmorgon åka vidare mot sundsvall.
  såhär lyxigt åkte mona
Lite godis är man förtjät av när man är så duktig. 

Nu är nästan allting installerat här hemma, måste städa undan lite saker bara men det fixar sig. Hästen gillar sina nya kamrater och verkar trivas i norrlands skogar.
jag har börjat jobba hos lars igen nu, så igår så körde jag en häst och red 2 st.
Idag så har det varit hovslagare och stalljobb så det blev bara en kort dag. ganska skönt ändå, så jag kan få lite koll på alla saker här hemma.

Ska försöka städa nu, TJING*
  

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards