mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Elin Björklund - 22 augusti 2010 22:21

idag har vi varit på matfors ryttarförening och hoppat runt lite på deras stora fina ridbana. Mona fick gå 1m och 110cm vilket hon skötte strålande!
rundorna finns att se på
http://www4.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=325773
där kan man kolla Klass 3 Avd B forts. sen gå till ca 7.30 minuter in i filmen =)
det är 110klassen,
kollar man Klass 2 Avd B, 34.30 minuter in i filmen så ser man monas 1m runda.
 

en liten utvärdering av dagen är att hon har skött sig kanon hela framridningen och framhoppningen! vilken känsla det är där.. sen inne på banan får hon fart och blir lite stressad och okontaktbar, så det blir mycket slita och dra vilket är fruktansvärt tråkigt! men, det är bara dålig ridning det sitter i och träning som behövs så har vi nog fixat det till nästa år!
Det är fortfarande slirigt och fult, men hon hoppar i alla lägen, även om hon travar, och från där vi var i våras till att hoppa banor på 110 i trav så känns det väl helt ok!

nästa helg kommer vi att tävla på köpings ridklubb, där tävlingen kommer att gå på gräs och tanken är att Lördag: 1m + 110cm och Söndag: 1m.
..OM det nu går, hon halkade nämligen när hon skulle ur transporten ganska ordentligt idag lilla skruttan, så jag hoppas hon inte sträckt sig då själva fallet inte såg så skönt ut.

Carro har varit med och fotat hela dagen, så här får ni lite smakprover!


            

finafinabästa

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards