mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Elin Björklund - 25 augusti 2010 10:55

happyface!

kan glatt meddela att jag har lyckats få tag på en transport att låna nu! Underbara "morfar", som i själva verket är malin&madde's morfar som även av mig har blivit kallad morfar både under tiden när vi var bundisar på alla tävlingar var och varannan helg och nu.
Så på Torsdagkväll så hämtar vi transporten och börjar packa saker och åker tidigt på fredagmorgon, allt för att monisen ska kunna vila så mkt som möjligt.

igår hade jag en mycket trevlig dag på tu man hand, åkte och lämnade tillbaka lite saker, bytte saker, och handlade massa saker. sen klippte bästaste Emilie mig också, riktigt nöjd. men det blir jag alltid när och fixar håret på mig!
lyckades få tag på ett jättejättefint schabrak till mona också! givetvis brunt, med rosa, vit och silvrig passpoalkant, kommer bli så fint!
nu har jag handlat klart tävlingsutrustning till mig och mona för i år :)
nästa år är det ett par veredus-framskydd, nya tävlingsbyxor, ny hjälm, handskar som står på inköpslistan.
.. kanske även ett fint ulltäcke (A)

nejnu ska jag sluta drömma mig bort och ta tag i mitt verkliga liv!

puss!

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards