mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Elin Björklund - 10 februari 2011 13:53

goddag!

Man ska aldrig säga att detta kommer att bli en bra dag, för då brinner väl stallet ner eller något, pratar av erfarenhet ;)
Men, faktiskt så har jag fått en bra start på dagen iaf, hoppade Wetina imorse då vi har pay and jump på skolan idag vilket innebär att vi är med på våra skolhästar.
Banan låg på 115-120 vilket var sjukt roligt, hela veckan har gått riktigt bra med henne hon har varit jättefin och jag har ridit bra kan jag väl faktiskt sträcka på mig och säga.. :)
Film från P&J kommer så fort jag fått film av Pernilla.

Övrigt i veckan så har Wetina gått en bra dressyrpass i måndags, hoppade mindre bana bestående av en trippelbarr, plank, linje oxer-räcke 17,5m. vi varierade galoppsprången på linjen mellan 6-4 språng, vilket fungerade riktigt bra. Vi avslutade med att hoppa hela banan på 125-140 där vi la ihop så det blev mellan 4-8 språng kanonkul!
Onsdagen hade vi markarbete med Daniel där vi jobbade med förvänd sluta, öppna, sluta osv. Skolorna helt enkelt och ojojoj vad fin Wetina var då.
Arbetet från onsdagen satt kvar i hoppningen idag vilket var så roligt! Såååå fin häst har jag!

Ang. Mona har hon varit sjukligt pigg och ska gå P&J ikväll hon också, däremot med en inhyrd pilot, film kommer!

puss

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards