mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Elin Björklund - 14 februari 2011 12:08

Goddag,

glad alla hjärtans dag, eller hur va det? skitdag!
överskattad dag till 1000, själv ska jag försöka bli frisk från min förkylning som har kommit för att förpesta mitt liv, äta chips och rida mina två ston.
Jag ska även försöka att inte döda dem på Dyon, för nu helt plötsligt efter en månads väntetid så kommer inte chapsen förrän i mitten på Mars..Skitkul när man rider två hästar om dagen och de andra knappt hänger ihop. Jag är så sjukt arg så jag vet inte vad jag ska göra. Varför ser man inte normal ut så att man kan ha de andra storlekar som finns?!

Aja, Helgen har varit ganska lugn. Mamma har varit och hälsat på, vi har knäppt lite kort på Mona och varit på party samt krogen.
smakprov

det gäller att passa på i fint väder  

 
   

Köttbulle och Köttbulle

synd bara att öronen kapades..

     

hade kunna varit årets julkort

 

Det gäller att skapa sig fina minnen, ang hjälm så råder jag alla att alltid rida med hjälm!

 

puss

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards