mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Elin Björklund - 15 juli 2010 22:06

.. kan man göra annat än att egentligen älska sitt liv?
jag har ett jobb där jag får göra det jag tycker är roligt, och får betalt för det.. sjukt värt alla tidiga mornar, jag har en familj och släkt som är guld värda, en jättefin häst, underbara stallägare och vänner, för mig världens finaste pojkvän, och helt enkelt ett komplett liv för att jag ska vara nöjd.

sådär, en kärleksförklaring till alla i min närhet avklarad.
dagens att ha gjort idag är att jag har jobbat, 7-16 med lite körda hästar, ridna hästar och massa mockat och alldeles för många bromsar som bara älskar att sätta sina små äckliga gaddar i mina lår och armar.. gillar även dedära flugorna som envisas med att flyga rakt in i örat och ögonen, lite knepig fetich tycker jag.

även monisen är motionerad idag, vi avnjöt en mysig skritttur i skogen, tro det eller ej, men det var inte alls så många bromsar ute, och jag lyckades se en tjej näcka nere vid stranden. exiting!

nu peppar vi för tävling, genom att åka och jobba samt hämta hem hästtransporten och duscha monisen och rida. . . pust!
men först och främst, det viktigaste! sömnen!

godnatt, PUSS

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards