mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Elin Björklund - 20 juli 2010 18:56

goddagens!

idag har jag varit otroligt produktiv! jobb i morse, gick fort så jag var klar på förmiddagen =) åkte till mormor och lasse och pratade bort två timmar och åt jordgubbar med mjölk, verkligen hur gott som helst!

hem och fixade lite för att sedan åka och köpa spån med marie och mamma! efter inhandlingen av spån så tog vi oss en ridtur i skogen och klättrade massa.. monisen är verkligen inte van att måsta klättra så mkt, så nu blir det klättra 2ggr i veckan nu i en månad. samt mycket dressyrarbete och lite hoppning. men mest grundläggande stärkande nu inför nästa tävling.

så ser planen ut för mona just nu, min plan är att sova ordentligt inatt och ta en ordentlig sovmorgon imorgon... för jag är LEDIG :D
sen ska jag åka till stan och fixa några ärenden och umgås med mamma och mormor tror jag tanken är 8-)

..saknar något som jag har här om exakt en vecka! <3
 

puss! 

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards