mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Elin Björklund - 23 juli 2010 07:53

travar hela dagarna och kvällarna, uppdaterar ikväll ;)

---
nu kommer uppdateringen! har blivit lite dåligt med det nu på senaste, det kommer nog bli det hela nästa vecka också då jag kommer ha sjukt mkt att göra på jobbet. så nu blir det jobb ända fram till nästa helg, kanon!
igår så var jag på jobbet på hela dagen, hem och åt och bytte om på en halvtimme för att sen åka till bergsåker och fortsätta jobba hela kvällen.
fick lite placeringar med oss hem, och hästarna var snälla.
Idag har vi varit till Solänget (ö-vik) med Onroad och Stoms Alex, duktiga hästarna vann sina lopp så det blev vad man kallar en bra dag på jobbet ;)

monisen har fått blivit motionerad av mammsen lite, och ikväll ska jag ge mig ut på tur tänkte jag. Carro har lovat att ta monisen på torsdag nästa vecka, och det är verkligen guld! så i helgen ska vi ha presentation på nära håll och antagligen snacka lite skit, vilket jag längtar till!

såå, det är vad som händer i mitt liv just nu, inte så mkt över till annat.. men det får man ta senare, när det är en lugnare period.
nu är det dags för mat innan jag ska åka vidare till nästa stall =)

puss!

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards