mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Elin Björklund - 28 juli 2011 09:22

Godförmiddag!
Under gårdagen var jag riktigt effektiv och uträttade en hel del saker. jag var bl.a på arbetsförmedlingen och skrev in mig, så nu är det gjort! sen var jag iväg med ytterligare cv. vilket resulterade i att jag ska dit idag. inget toppjobb, snarare bottenjobb. men jag behöver pengarna och det är enbart ett tillsvidarejobb. =)
Så nu under för middagen ska jag hinna till hästarna och fixa dem för att sen hem och göra mig iordning. Ikväll kommer dessutom folk som är intresserade utav sängen, så förhoppningsvis cashar jag in lite där!

igår var jag även en sväng till loviseholm och kollade på hoppträningarna en sväng. samt träffade moa, linn och disse!  så vi får väl se hur vi löser det med hoppträningarna med antagligen så går det att lösa på något sätt.

Ska försöka knäppa lite kort idag så slänger jag in dem sen =)


puss

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards