mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Elin Björklund - 31 juli 2011 18:12

Nu stickerag iväg på ridläger en vecka! .. eller, jaa jag är ansvarig för lägret!
Så under en veckas tid ska det badas, lekas, spöka, rida, skratta och ha allmänt trevligt ihop med varandra och hästarna!

Så här lär vi inte ses på ett tag, men återkommer förhoppningsvis med lite roligheter nästa gång.
Typ som att.. jag fick jobbet! så där blir jag tills jag fått något bättre, ska ringa några samtal nu i veckan! :D
Annars börjar jag på måndag!

ciao!

Av Elin Björklund - 31 juli 2011 06:55

Hann helt enkelt inte lägga upp bilderna igår, så här kommer de.. som en liten bildbomb.

Vi hade vinkväll på torsdagen, bara chillade lite på balkongen med middag och rosé!    

På Fredagen körde vi utgång med förfest hos oss! Henke, Ted & Adam

 

Disse och Moa

Ted följde med ut i stallet och fotade lite under Lördagskvällen när jag skulle rida Mona.

    

lilla gullegrisen!

   

Värmer upp lite

 


    
Hoppade en liten linje med travbom in 21,5m travbom -> räcke.
 
Plockade bort bommarna och red enbart linjen som den var åt olika håll.

finastefinaste
   
<3

svettig häst! , det var sjukt kvavt ute hela kvällen!
  
 Tack och godnatt <3



så när vi kom hem blev det faktiskt en kebab-tallrik, så gott med mat (dessutom fet mat dagen efter..!)
därefter kom moa och disse som var sociala med oss fram till strax efter 12, sen åkte de ut och gjorde stan en dag till! Själv skuttade jag i sängen ;)

nuu---> till utsläppet!

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards