mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Elin Björklund - 26 juli 2011 12:35

Goddagens!

Här kommer ett litet smakprov på bilder från lägenheten. ska röja upp lite och få saker på plats så ska ni få bättre bilder och fler! har ju några delar kvar!


  

Välkommen in i köket!


  

Sovrummet, med vår nya säng!


  Min egna lilla hörna, in i fotoramen ska jag ha ett foto på min lilla "familj" tänkte mig ett riktigt höstfoto!

Och en liten bit av toaletten!

Sååå. bättre foton kommer så småningom!
Idag är det fortsätta med jobbletande och att städa/tvätta som står på schemat innan jag ska åka till monisen.
På mona's schema står idag markarbete och då är tanken lite travbommar med olika avstånd på volt samt 3 studs. voltarbetet med bommarna tror jag kan vara nyttigt för henne så att hon inte tappar takt och tempo i volten.
Vi får väl se!

ciao!  

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards