mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Elin Björklund - 25 juli 2011 11:19

Goddag!

Under helgen.. eller jaa, fortfarnade har vi ju besök av Lotta och Rolf som är här och hälsar på samt hjälper oss med att få ordning på lägeneten ytterligare.
Lägenheten börjar bli såå fin nu! Ska knäppa lite kort som kommer upp i veckan när vi rensat bort lite saker och gjort fint!
Vi har fått en ny säng, köksmöbler samt utemöbler nu så nu känns det verkligen som att komma hem när man varit borta. Dessutom börjar jag få ordning på lite smådetaljer (både i praktiken och i tanken). Så när vi klär om soffan så blir det lila kuddar minsann.. till vår nya lila,vita,svarta matta! låter helt konstigt men den är jättefin så det kommer bli bra tillslut.

Mona går bättre än någonsin just nu, hoppar bra och sköter sig allmänt bra. Så vi hoppade lite högre häromdagen. en liten kombination av hinder som låg på 120-130. underbara lilla häst. så nu i veckan ska jag komma och kidnappa linn så att hon får hjälpa mig lite =) Då det inte verkar fungera att jag lägger in bilder får jag väl länka till där det finns bilder när jag hoppar lite lägre http://www.storgardenstall.se/mona.htm . så där kan ni kolla.

men som sagt, förhoppningsvis kommer bilder på lägenheten snart, och kameran följer med till mona idag. =)

.. nu dags för massa "vuxengöra"

ciao!

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards