mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Elin Björklund - 10 mars 2009 18:25

Jag måste börja med att göra ett bekännande..
Jag har köpt godis och en sandwisch för mina sista pengar denna månad. fattar verkligen inte vart de tagit vägen. antagligen på hästen och godis.
Jag måste ta tag i mitt godis beroende snart. men just nu är det min tröst. så ett tag till, sen så!

Så nu får jag låna lite av mig själv, men det är en annan historia.
Tänkte att jag skulle delge er med lite från min dag.
Vi har som sagt hovvård hela förmiddagarna nu i 2 veckor.
Idag fick vi varsin död-hov, som vi skulle rikta skor till och förbereda inför morgondagen då vi ska slå fast dem. Gick riktigt bra, ska försöka få lite kort, så ni får se hur kreaktiv smeden-elin är  ;)

Resterande av dagen har jag varit i stallet och tränat lite häst vid hand. inför den kommande hästskötar examen som jag ska klara av i april!

Ikväll ska jag och linda fylla i papprena inför hippolog-intagningen, håll alla tummar för att jag kommer in, det skulle verkligen vara underbart. jag vill verkligen detta. Vi ska fylla i så mycket vi kan.. 18 mars ska allt vara inne!
Huga!

så nu ska jag över till linda och fylla i.
Ha det bra! puss*

Ovido - Quiz & Flashcards