mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Elin Björklund - 16 mars 2009 17:08

livsnjutare

hejsansvejsan!
Ny vecka, nya saker att fixa.
hov-vården idag var fantastiskt tråkig, hasse är så försiktig. Så det blev en hel del teori, då benen var frusna och sömmen blev skev när vi slog.
så det var rätt tärt.
Sen en föreläsning och en anatomi-timme med yannic. vi pratade om muskler. hur mycket som helst, ATP, mjölksyra, glykogen och massa mer.

ikväll ska jag gå ner och kolla på ridlektionerna, sen tänkte jag även göra lite psykologi nu, sen göra en affisch om mig själv till ped&led.
har jag tid blir det en sväng till gymmet också,

ridprovet igår gick inte så jättebra, men aa.. johääna,camilla och jag kikade på beck-filmen, sen slocknade jag och johanna i min säng, camilla gick hem till sig.

Såååå, idag är iaf papprena inskickade och jag hopppas att de tycker det ser bra ut :)

puss*


en enkel bild på hovslagar-elin ;) man ser ju nästan skillad ut :P

Ovido - Quiz & Flashcards