mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Elin Björklund - 20 mars 2009 09:52

ledig dag idag, eller vad kallar man det? skolk?
ska förklara varför..
Jag anser att jag har varit väldigt duktig denna vecka.

2 halvstora Svenska upg.
2 rätt stora Psykologi upg.
Engelska upg.
Ped & ledarskaps upg.
samt prov både prak&skriftligt på hovvården och avslutat kursen där.


Sååå. jag tog mig en ledig dag, glömde sjukanmäla mig, så det kommer stå skolk.
men det gör inte så mycket, för jag är less på skitstället (för tillfället ;p ) alla falska människor och all shit som sägs om en.

HÄST
igår så red jag patricia för klaus, han är oslagbar på att förklara på hur allt ska vara, patricia var skitfin, liksom linda med Cardegan. har aldrig sett den hästen gå så fint! och då har jag sett många rida han.. nej riktigt bra där linda! petra fick kämpa med sammi, då han aldrig blir genomriden ordentligt, så hon fick trixa lite innan hon fick igenom honom, fint på slutet :)
 
Imorgon blir det jobb hos lars, 15 hästar, in-ut mocka fodra. :)
Sen blir det hemfärd.


Övrigt
Pappa fyller år idag, grattis på han!
idag blir det plugga lite engelska, sen pyssla lite i kåken gissar jag.

puss*

Ovido - Quiz & Flashcards