mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Elin Björklund - 27 mars 2009 17:04

Grattis mammsen!

Idag fyller min "gamla mamma" 39, så jag har varit och införhandlat små ljushållare med doftljus till, ska komplettera med lite sand eller stenar.
Sen fick hon även en jättefin skjorta, som hon måste byta, för stora bröst är inget som drabbar mig ;p

Har varit på psykologin idag, varav jag fick tillbaka 7,8 arbeten, varav 2 VG och resten MVG, nöööjd tjej!

hämtade ut mina betyg idag, (de som är klar,) riktigt nöjd är jag :)

red igår, gick inte så toppenbra, med tanke på min rygg. men har fått en tid hos naprapaten kl 15,30 måndag, så är det någon som har tråkigt och vill umgås, så gärna för mig.

Friiida sorry att jag inte hört av mig. :) men vi får höras när det lugnat ner sig lite :D

puss*

Ovido - Quiz & Flashcards