mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Elin Björklund - 11 mars 2009 21:23

är jag verkligen så elak?

Tjenixen!
Idag på hovvården har jag för första gången spikat in en söm i en hästhov, visserligen en död men endå, jag får skuldkänslor när en söm blir lite fel.
men lite rätt blir det ju såklart med!
Pratade med Yannic idag med, vi kom fram till att det inte blir någon tävling för mig nästa helg, tråkigt. men skruttan skall inte få jobba ihjäl sig.
Hon får kaaaanske vara med på timrå, ifall jag orkar vänta så länge mellan klasserna..
sen har jag mest filosoferat idag, lite huvudvärk så jag kikade på super zebran där ett tag, blödig som jag är, grät jag en skvätt på slutet. haha!

dessutom har jag varit nere och fodrat hästarna ikväll och snosat lite på tickan, <3

Justja, skulle försöka få kort från hovvården, elin knäppte kort med har inte skickat dem, kanske lånar camillas kamera i morgon :)

puss*

Ovido - Quiz & Flashcards