mitt liv, mina beslut

Alla inlägg under juli 2010

Av Elin Björklund - 14 juli 2010 15:25

Goddagens!

..tänkte att det var dags för en uppdatering nu när jag kommit hem från semester och underbara tider. För dem som inte vet om det så har jag varit nere i skåne på semester, under 11 dagar så flyttade jag in hos ted och mådde toppen!
..(man kan ju hoppas att han tyckte samma ;).. )
Eftersom de senaste veckorna enbart har bjudit på solsken så har det blivit mycket solande och beachande. både på lomma beach och i falsterbo.

Då det var första gången jag var i falsterbo så passade jag på att smita in redan tidigt på veckan, väldigt trevigt! jag vet inte vart jag ska börja och sluta med allting, allt var bra! ..nästan, men allt kan inte vara bra jämt! :)
vi hann med att vara i danmark också när oopsan sprang , duktiga hästen!
sen träffade vi hur många som helst som vi kände, och livet var toppen.

Äsch! lägger in lite bilder ist.

 

En härlig vinkväll slutade med "valdemar" på huvudet


världens mysigaste dag, linnsey och jag i falsterbo's fina vatten 
självklart lite av tävlingarna också 

en grillkväll är väl obeligatoriskt?
  

som såklart avslutades med kubbspel ända tills det blev mörkt!  
trav i danmark, finaste oopsan
  

en snygg posé utanför hotellet <3  

oopsan på värmning inför finalloppet
  

Vi var och kollade in ärtens lillebror, illbatting! och klappade lite på magen där kanske en kommande stjärna ligger?
  
 
Såklart kunde vi inte låta bli att festa, så här en avslutande bild.

mer en annan dag,
PUSS 

Av Elin Björklund - 8 juli 2010 15:00

  

titta här mammsen och pappsen, vi har världens finaste häst <3

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards