mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Elin Björklund - 2 september 2010 18:16

godafton!

blir nog bara lite snabb uppdatering här nu, då vi har stallmöte ikväll och mona ska ut och promeneras och jag ska mumsa i mig lite mat.
Idag på skolan har vi iaf hoppat i stora ridhuset för daniel, min häst har inte stått på bakbenen, inte brallat och inte bockat! Ett poäng till mig!
Vi hoppade en liten lydnadsbana som bestod mycket av att kunna vända upp hästen rakt på medellinjen och hoppa, samt att kunna reglera galoppen, så vi tränade både på att rida mycket frammåt och hoppa på fart och att samlat kunna göra snygga språng.
På eftermiddagen hade vi Lektiosmetodik tror jag det heter, riktigt roligt och intressant!

nejnu måste jag kila,
puss!

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards