mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Elin Björklund - 5 september 2010 19:17

äntligen är första veckan i skolan avklarad, det har verkligen varit jätteroligt men även väldigt mycket att göra. Då vi denna vecka har haft hoppvecka och stalltjänst så kommer nästa vecka att bli lite lugnare på stallfronten men antagligen lite hårdare ridningsmässigt för mig som inte alls är van vid att skumpa runt och rida prydligt.
Jag ska få rida en häst som heter Alberto i morgon så får vi se vad det blir av det sen, om jag ska ha kvar den eller om vi kommer att göra något byte.

Ted har i alla fall varit duktig och tagit några kort på vårt boende, så tänkte att jag slänger in dem. Tyvärr är det fortfarande inte i ordning då rörmockarna har slarvat lite, och det har glömts lite saker ifrån beijer osv. men snart är det klart i alla fall!
Det har blivit lite finare från utsidan nu också när cafeterians uteservering har börjat blivit klar, återkommer med nya bilder från det.

  Här är vårat kök, allting är supernytt och superfräscht, like it! 
utsikten från stallplanen
     jag och mona i ridhuset, med underlag som gör att det känns som om man flyter fram ;)

supercharmig bild på mig och mona utanför ridhuset
 
här bor vi! :)

puss!
  

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards