mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Elin Björklund - 10 september 2010 16:46

Goddagens!
nu var det ett tag sen jag uppdaterade igen, denna vecka har bestått av massa dressyrridning och lite träning av min egen häst.
Alberto är numer min dressyrhäst på veckorna då vi har dressyr, han är en valack f. 1996 e.okänd-okänd
En trevlig gubbe som rör sig något sjukt, så man får minsann träna magmusklerna! Nästan så att jag och "rullen" kommer att bli bästa vänner de dagar jag inte rider ;)

I veckan har vi ridit ut en sväng, ridit för både Ingrid Jerlin och Eva-Carin Oscarsson så att äntligen börjar vi få ordning på min sits!
Mona har jag tagit hjälp med nu då vi kommit till ett problem som jag känner att jag inte fixar att lösa just nu, så det går bättre och bättre så nu ska vi mest jobba med att befästa det som är problemet just nu.
Det var en snabb nulägesrapport på hästarna! en nulägesrapport på mig är väl att skolan rullar på snabbare än någonsin, vi har intressanta lektioner och livet leker nere på strömsholm!
Ikväll på schemat så är det kräftskiva hos Emma och Alex, så vi får väl se om det blir utgång också ;)

slänger in en bild på vår mysmiddag häromdagen :)




puss!

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards