mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Elin Björklund - 20 september 2010 12:46

Hejsan!

efter lite påtryckningar så tänkte jag mest säga att jag lever, och mitt liv är inte så pjåkigt här nere i strömsholm. Dagarna flyter på med mestaels hästar, men även lite pedagogik osv. Vi rider och kämpar med våra hästar varje dag, förra veckan hade vi lite terränghoppning och vanlig hoppning medans denna vecka kommer att bestå av lite dressyr..

kan även säga att vi har ett liv utanför hästarna också, igår t.ex var vi ute och shoppade massa! dock en hel del hästsaker, men även lite annat :)
mona har t.ex fått ett par nya skydd, väntar bara på bakskydden nu. sen har hon fått ett nytt täcke, en ny padd är på ingång och täckesgjord är köpt, och massa annat smått och gott ;)
lägenheten har även fått en liten elvisp, så att min stavmixer inte ska brinna upp när jag använder den som elvisp när jag bakar .. ;)
och! en ny klocka blev min igår också ;D

nejnu måste jag rusa! bilder kommr en annan dag.

PUSS

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards