mitt liv, mina beslut

Alla inlägg under juli 2011

-

Av Elin Björklund - 19 juli 2011 14:05

Världens längsta inlägg boooooooorrrttaaaa :((((((((

röv!

Av Elin Björklund - 17 juli 2011 18:45

Nu är det dags för en nystart här på bloggen, renoverat lite =)

För de som inte hängt med utanför denna lilla blogg så har jag flyttat till Örebro nu, jag, ted och mona. tyvärr så bor mona i stallet och inte i sängen som jag hoppats. men hon trivs bra i stallet också..
monas stall är superfint och hon har fått en ny vän som heter Sokka, info finns på (http://storgardenstall.se/)
Så för tillfället har jag lite semester innan jag har åtminstånde en veckas arbete på ridläger hos Eva Danielsson på stall Danora, (http://www.stalldanora.se/)
Annars är jag mest ute på jobbjakt och njuter av tiden som jag kan lägga på min fina häst.
Veckorna är så smått planerade med lite utgångar, besök hos vänner och framförallt massa mys med monisen, vilket är det absolut bästa!

ted's mamma och co. kommer upp i veckan och vi får vår nya säng. woohoo! samt köksbord och utemöbler! ser skarpt fram emot detta! just nu är det också superfint men jag saknar lite småsaker.. typ som köksbord ;)

andra roliga saker i korthet som jag kan ta och berätta är att matilda och alex kom förbi och hälsade på när de var på väg till götet, saknar henne så det var roligt att hon kom förbi!! alex också såklart!
eve har det super i carlifornien och jag blev överglad av att prata med henne idag! moa och jag har planerat i dejt och johanna och jag har planer på partyveccckaa!!

ciao!

  mulis!

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards