mitt liv, mina beslut

Alla inlägg under mars 2009

Av Elin Björklund - 5 mars 2009 18:45

Tjosan

hann inte med att skriva något igår, men det får väl kompenseras med ett litet inlägg idag ist.

gårdagen var ganska bra, jag blev hemtvingad av mammsen att städa lite,
tråkigt. men det blev ju rent, tummen upp!
Sen åkte jag till Tequila, vi tog ett riktigt styrkepass och galopperade jättemycket. Vi var ute i typ en timme, så det var riktigt bra.
Sen åkte jag hem till anton där det blev en trevlig middag, med lite olika samtalsämnen ;)
Blev kvar hos täckestjuven över natten, det är så man ångrar det ibland ;p


Tur att man slipper pojken på veckorna, han har väckt mig 2 dagar nu med att pilla mig i armhålan, det kittlas ju jätte mycket!
Aja, han blev förlåten när han myste lite med mig framför tvn några timmar, Blev lite senare än beräknat till stallet.. Så det blev en lugn tur med Kakan i skogen. Så imorgon så blir det lite hårdare innan vi åker till skolan igen.

ska försöka uppdatera lite i helgen, får se ifall det hinns med.
men annars finn jag på telefonen.

Ha det bra!

Av Elin Björklund - 2 mars 2009 15:40

Igår kom anton hem, och det var faktiskt riktigt härligt att träffa han igen!
jag kan vara utan en person väldigt länge och att det känns bra. knepigt men aa..
Vi myste lite och kikade på beck, så en helt okej kväll.

Idag har jag och mamma varit till Tickan, vi skrittade ut en sväng så mamma och vovven följde med. riktigt skönt!
Senare ikväll så kommer anton och vi åker till huset med massa saker,

dags för mig att sticka lite på min mössa och plugga lite psykologi kanske ;)

puss<3

bild från gårdagen

Av Elin Björklund - 1 mars 2009 18:32

Jag måste verkligen försöka uppdatera lite mer..

idag har jag iaf varit på tävling med tequila, så otroligt fin är hon =)
Helt underbar, önskar bara att alla andra också kunde förstå det..
vi fick med oss en rosett hem idag, så det är kul!

hela veckan är jag hemma, eller jag åker till skolan på tors/fredag.
Då blir det betaljour. härligt!

nu ska jag sätta mig och fixa lite, innan det blir duschen innan anton kommer hem från fjällen, vi ska åka ut till huset idag, så jag får se det.

lovar att försöka komma ihåg denna blogg!

Ovido - Quiz & Flashcards