mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Elin Björklund - 16 januari 2011 17:24

Godeftermiddag

denna dagen har varit den absolut slappaste på hela veckan, blev väckt av att carro ringde och väckte mig halv tolv! jisses vilken sovmorgon!
.. kan ha att göra med att gårdagskvällen slutade vid tre-halv fyra hos oss.
Efter bion igår så åkte vi hem och drack en flaska vin, och lite groggar, Eve pluggade samtidigt som vi satt och spelade spelet intim. sjukt roligt!

Mona har fått gå ute på en lätt runda tillsammans med tove, vår minsta tjej i stallet på 13år och hennes b-ponny likaså monas hagkompis Flip.
Ridturen slutade med att jag satt på flip och försökte få lite ordning på de sidförande hjälperna och Tove fick sitta och glassa på mona ;)

fick precis mail om vilken klubb man ska tävla för i år, lutar åt näset som vanligt. Vilka ska ni andra tävla för? :)


kastar in en av bilderna från tävlingen i köping i Augusti -10 

puss!

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards