mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Elin Björklund - 24 januari 2011 21:01

  

godkväll!

Dessa chaps har jag varit och beställt idag, sjukt nöjd är jag.. många slantar som gick på dem då jag måste specialbeställa, men sjukt värt det!

Annars har jag ridit dressyr med Calle idag, det går bättre och bättre men är fortfarande långt kvar och jag får vara nöjd med de små framstegen som görs.
Mona fick göra lite skrittjobb ute idag, hon var riktigt pigg och spooky idag, sötan!
Igår blev hon av med lite päls, så hon är riktigt snygg nu då klippningen verkligen vart bra. Manen är friserad, likaså svansen, kronränder och öron. Sakerna är smörjda, täcken och schabrak tvättade.. samt att hon ska skos på torsdag.
Hon har det bra hon!

HEX arbetet är verkligen igång nu också, så det är roligt. På torsdag är det lunchmöte med gänget.

nu måste jag tentaplugga lite då vi har hopplära-tenta i morgon.

puss!

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards