mitt liv, mina beslut

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Elin Björklund - 27 januari 2011 07:18

godmorgon!

Idag gjorde jag något väldigt dumt, jag trodde skolan började kl 8 när jag i själva verket skulle vara där kl 11,30 aja, mona ska skos kl 10 så då är det ju bra att allting är klart hemma innan dess.
Totalt utvilad är jag också, efter jag kommit hem från träning och fodring så åt jag lite snabbt innan jag somnade framför tvn, ted lät mig sova till halv 12 då skuttade jag in i duschen och sen vidare under täcket. så många timmar = utvilad och glad tjej!

På skolan har vi bytt lite hästar, jag och carro har bytt hästar så nu har jag ett fuxsto f. 2000 e. wetano - hertigen tror jag det var. Justde, hon heter Wetina och rykten säger att hon är tävlad 150, ingen aning om detta och hinner inte söka nu.. men det är ju roligt om hon är det, då är det ju bara att hålla i sig!
Så det är numer min nya skolhäst, men vi kommer att byta runt en hel del senare också.

Mona går kanon för tillfället, inte helt hundra men vi är på G nu iaf. Skuttade lite igår, och faktiskt .. det gick utan alltför många skenturer, tänkte försöka filma lite smått så småningom.

nejnu

Presentation


Här kan du följa mig genom mitt liv med hästar, vänner och jobb. Den största utmaningen är att lära känna nya staden Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards